Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kawałek Polskiej historii

typ: S-312C, 4-suwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą,liczba cylindrów: 2,pojemność skokowa: 1960 cm³,Stopień sprężania: 17:1,moc znamionowa: 22,4 kW (30,5 KM) – (według DIN) przy 2200 obr./min. (35 KM według SAE),jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej 241 g/KWh,moment obrotowy: 100 Nm przy 1600-1800 obr./min.średnica cylindra/skok tłoka: 102/120 mm,filtr powietrza: mokry z cyklonem,sprzęgło: cierne, tarczowe, suche, dwustopniowe,liczba biegów do jazdy w przód: 6,liczba biegów wstecznych: 2,skrzynia biegów: mechaniczna, z kołami zazębionymi na stałe oraz reduktorem, niesynchronizowana,Przełożenie na poszczególnych biegach:a) Skrzyni przekładniowej:biegu 3,096biegu 1,597biegu 1,000b) Reduktora:niskie (I) 4,050wysokie (II) 1,000mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie,oś przednia nienapędzana sztywna,układ kierowniczy dwukrążkowy z przekładnią zębatą,hamulec mechaniczny, bębnowy, niezależny na oba koła tylne,prędkość jazdy: 23,44 km/h,średnie zużycie paliwa: 2.5 l/mth, przy czym 1 mth odpowiada 1 godzinie pracy ciągnika z 1865 obr./min.
by oram_pole
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
Udostępnij