Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jak wszyscy to i ja

e36 2.3 + szpera
by ~Dygonix
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar skota741
9 11

Szpera 25% czy od razu 100%? Bo jak sto to pewnie na zakrętach tył za każdym razem Ciebie wyprzedza. Dobrze, że są jeszcze takie ładne e36. Walcz ze stereotypami tej marki utrzymując ten wóz w takim stanie. Mam nadzieję, że ma oryginalny wydech, który nie brzmi jak dziurawy wydech w Jelczu :)

Odpowiedz
avatar bartek5
0 0

Szpera original czy dokładka?:D

Odpowiedz
avatar Dygonix
1 1

oryginał:) 25 %

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2013 o 19:38

avatar FireWall
1 1

25% stanowczo wystarcza;) powyżej tej wartości już masz stratę w zakręcie w stosunku do auta bez szpery;) I jak pisał skota741 dbaj o nią bo szkoda, żeby zanikneły takie egzemplarze;)

Odpowiedz
avatar Subaryna
3 3

Nie ma silnika 2.3 w e36 , to jest 323i więc silnik 2.5.

Odpowiedz
avatar Dygonix
1 1

Tak wiem, ale łatwiej napisać 323 niż potem miec 20 wiadomości, dlaczego tylko 1 rura itp:) Tak jest bardziej zrozumiałe:)

Odpowiedz
avatar manieqm997
-3 3

2.3 wtf? jak juz to 323 to 170 km a 325 190 km

Odpowiedz
avatar FireWall
1 1

ale pojemności te same, różnica w bloku silnika M550B25-190KM blok rzeliwny M52B25-170KM blok aluminiowy. Ale 323(M52B25) lubi samo z siebie dać na hamowni 190KM ;)

Odpowiedz
avatar wojq111
1 1

Jaseło widzę :D Pioona :)

Odpowiedz
Udostępnij