Szpera 25% czy od razu 100%? Bo jak sto to pewnie na zakrętach tył za każdym razem Ciebie wyprzedza. Dobrze, że są jeszcze takie ładne e36. Walcz ze stereotypami tej marki utrzymując ten wóz w takim stanie. Mam nadzieję, że ma oryginalny wydech, który nie brzmi jak dziurawy wydech w Jelczu :)
25% stanowczo wystarcza;) powyżej tej wartości już masz stratę w zakręcie w stosunku do auta bez szpery;)
I jak pisał skota741 dbaj o nią bo szkoda, żeby zanikneły takie egzemplarze;)
ale pojemności te same, różnica w bloku silnika M550B25-190KM blok rzeliwny M52B25-170KM blok aluminiowy. Ale 323(M52B25) lubi samo z siebie dać na hamowni 190KM ;)
Szpera 25% czy od razu 100%? Bo jak sto to pewnie na zakrętach tył za każdym razem Ciebie wyprzedza. Dobrze, że są jeszcze takie ładne e36. Walcz ze stereotypami tej marki utrzymując ten wóz w takim stanie. Mam nadzieję, że ma oryginalny wydech, który nie brzmi jak dziurawy wydech w Jelczu :)
OdpowiedzSzpera original czy dokładka?:D
Odpowiedzoryginał:) 25 %
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2013 o 19:38
25% stanowczo wystarcza;) powyżej tej wartości już masz stratę w zakręcie w stosunku do auta bez szpery;) I jak pisał skota741 dbaj o nią bo szkoda, żeby zanikneły takie egzemplarze;)
OdpowiedzNie ma silnika 2.3 w e36 , to jest 323i więc silnik 2.5.
OdpowiedzTak wiem, ale łatwiej napisać 323 niż potem miec 20 wiadomości, dlaczego tylko 1 rura itp:) Tak jest bardziej zrozumiałe:)
Odpowiedz2.3 wtf? jak juz to 323 to 170 km a 325 190 km
Odpowiedzale pojemności te same, różnica w bloku silnika M550B25-190KM blok rzeliwny M52B25-170KM blok aluminiowy. Ale 323(M52B25) lubi samo z siebie dać na hamowni 190KM ;)
OdpowiedzJaseło widzę :D Pioona :)
Odpowiedz