Auto ogólnie udane.. Fajnie wykonane i silniki M60/M62 są całkiem udane. Mają swoje bolączki zależnie od modelu silnika ale o nich łatwo znaleźć info na necie.
A jak chcesz kupować V8 to bierz 4.0/4.4.. To samo spalanie, te same części, te same koszta serwisu/naprawy a większa moc względem 3.5 (no chyba, że masz już upatrzoną konkretną sztukę).
W e39 jest tylko m62 3,5 lub 4.4 teraz pytanie czy z vanosem czy bez ja swoją 540 znalazłem po 13 miesiącach szukania.
Ceny części są 2x wyższe niż 5er z szóstką pakiet startowy
świece= 240
Filtr powietrza badziewny = 50
Filtr oleju = 30
Uszczelki dekli zaworowych = najtaniej 80 pln strona do tego gumki pod śruby razem 2 strony lekko licząć 220 pln
Uszczelka miski olejowej kupić m62b44 i nie sprawdzić pompy olejowej
to jak chodzić z odbezpieczonym granatem w kieszeni = 100
Do tego olej 8L do wyboru ale w 200 ciężko się zmieścić
Dołożymy odmę = 500
Jeżeli padną vanosy naprawa 4500 plus robocizna a z tym gorzej bo niewielu mechaniorów chce to robić albo poprostu niema narzędzi lub wiedzy.
Do tego inne części które się zużywają tarcze przednie są takie jak w 750i duże i drogie 500 sztuka v8 ma inny układ kierowniczy np drążek środkowy lemfordera z końcówkami 1000pln TRW 800pln.
Na końcu spalanie moje 4,4 wciąga w mieście lekko 20L rekord 17L latem max 35L przy butowaniu.
Autko fajne wygodne bardzo szybkie w silniku poza wyciekami nic mi się nie dzieje przejechałem 30tyś autko ma 310 tysi nalotu, jak będziesz miał jeszcze pytania wysyłaj pw
Auto ogólnie udane.. Fajnie wykonane i silniki M60/M62 są całkiem udane. Mają swoje bolączki zależnie od modelu silnika ale o nich łatwo znaleźć info na necie. A jak chcesz kupować V8 to bierz 4.0/4.4.. To samo spalanie, te same części, te same koszta serwisu/naprawy a większa moc względem 3.5 (no chyba, że masz już upatrzoną konkretną sztukę).
OdpowiedzW e39 jest tylko m62 3,5 lub 4.4 teraz pytanie czy z vanosem czy bez ja swoją 540 znalazłem po 13 miesiącach szukania. Ceny części są 2x wyższe niż 5er z szóstką pakiet startowy świece= 240 Filtr powietrza badziewny = 50 Filtr oleju = 30 Uszczelki dekli zaworowych = najtaniej 80 pln strona do tego gumki pod śruby razem 2 strony lekko licząć 220 pln Uszczelka miski olejowej kupić m62b44 i nie sprawdzić pompy olejowej to jak chodzić z odbezpieczonym granatem w kieszeni = 100 Do tego olej 8L do wyboru ale w 200 ciężko się zmieścić Dołożymy odmę = 500 Jeżeli padną vanosy naprawa 4500 plus robocizna a z tym gorzej bo niewielu mechaniorów chce to robić albo poprostu niema narzędzi lub wiedzy. Do tego inne części które się zużywają tarcze przednie są takie jak w 750i duże i drogie 500 sztuka v8 ma inny układ kierowniczy np drążek środkowy lemfordera z końcówkami 1000pln TRW 800pln. Na końcu spalanie moje 4,4 wciąga w mieście lekko 20L rekord 17L latem max 35L przy butowaniu. Autko fajne wygodne bardzo szybkie w silniku poza wyciekami nic mi się nie dzieje przejechałem 30tyś autko ma 310 tysi nalotu, jak będziesz miał jeszcze pytania wysyłaj pw
Odpowiedz