zawieszenie i silnik to seria. aktualnie jestem na etapie gruntownych napraw i wymian elementów które się zurzyły albo zurzywają. Niestety ale auto ma 14 lat i potrzebuje napraw blacharskich.
Co zrobiłem? pozbyłem się tandetnej klapy wzbogaconej o spojler. Założyłem klasyczną. Niby detal ale dużo zmienił.
Ostatnio miała miejsce konserwacja podwozia, naprawa wnęki na koło gdyż zaczynała ją już brać korozja. Wymienione hamylce na nowe.
Co do silnika. 2.0 Turbo S.E. niestety ale ta najsłabsza jednostka. Jednak na szczęście, że nie diesel ;).
Gaz? Never!
Uwielbiam:) Jakieś zmiany w zawieszeniu, silniku? Jaki motor?
Odpowiedzzawieszenie i silnik to seria. aktualnie jestem na etapie gruntownych napraw i wymian elementów które się zurzyły albo zurzywają. Niestety ale auto ma 14 lat i potrzebuje napraw blacharskich. Co zrobiłem? pozbyłem się tandetnej klapy wzbogaconej o spojler. Założyłem klasyczną. Niby detal ale dużo zmienił. Ostatnio miała miejsce konserwacja podwozia, naprawa wnęki na koło gdyż zaczynała ją już brać korozja. Wymienione hamylce na nowe. Co do silnika. 2.0 Turbo S.E. niestety ale ta najsłabsza jednostka. Jednak na szczęście, że nie diesel ;). Gaz? Never!
OdpowiedzZa samo to że to SAAB masz u mnie plus:P pieprzyć BMW, SAAB górą...
Odpowiedz