Stare, tylnonapędowe Toyoty Corolle Levin i "agro tuning", raczej nigdy nie idą w parze. W Polsce niestety przywykli, że widok na zdjęciu spojlera i większego wydechu to jakiś "wieś tuning", ale nie wszędzie na świecie ludzie mają takie podejście do oceniania.
Tutaj jest okleina w śroku, nie carbon :P. Dolot w zderzaku i ITB bez airboxa, prosi się o zassanie jakiegoś paprocha z toru. Pod maską syf, węże mogłyby być lepiej ułożone. I jeszcze te zbrojone węże do ?oleju. Wyglądają jak wąż ogrodowy :D
Agro-tuning trochę..
OdpowiedzTuning bardziej na tor a nie agro tuning.
OdpowiedzStare, tylnonapędowe Toyoty Corolle Levin i "agro tuning", raczej nigdy nie idą w parze. W Polsce niestety przywykli, że widok na zdjęciu spojlera i większego wydechu to jakiś "wieś tuning", ale nie wszędzie na świecie ludzie mają takie podejście do oceniania.
Odpowiedzagro tunerzy nie używają carbonu, dyfuzorów a jeśli o przeróbki mechaniczne to tylko końcowy tłumik "wiadro" i stożek "no name"
OdpowiedzTutaj jest okleina w śroku, nie carbon :P. Dolot w zderzaku i ITB bez airboxa, prosi się o zassanie jakiegoś paprocha z toru. Pod maską syf, węże mogłyby być lepiej ułożone. I jeszcze te zbrojone węże do ?oleju. Wyglądają jak wąż ogrodowy :D
OdpowiedzNie kumam po co przełożył kierownicę na lewą stronę, skoro cały osprzęt został po prawej. Jedną ręką obsłuży ręczny, biegi i jeszcze będzie kierował?
OdpowiedzTeż miałem takie złudzenie przez chwile :) kierownica nie jest po lewej stronie, ona wisi na haku na środku, przyjżyj się :D
Odpowiedz