Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Seat Leon

Mam do Was takie pytanko a w sumie do użytkowników Leonów, w nie dalekiej przyszłości mam zamiar zakupić taki o to samochód, chciałbym najlepiej żeby pod maską miał 1.8T no ale jak będzie najsłabsza 1.6 16V to też się zadowole. I o to moje właśnie pytanie moi drodzy. Powiedzcie mi jakie są najczęstsze usterki tych modeli, na co trzeba uważać i ile trzeba za co dać żeby nie przepłacić
by Vagowiec
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar ML9
0 0

Też szukałem opinii na temat Leona i taki i taki slinik,jest stronka dobra autocentrum.pl za 1.8T powyżej 15tys. a słabsze wersje od 10 wzwyż . pozdrawiam

Odpowiedz
avatar Vagowiec
0 0

Hmmm a powiecie mi czy te silniczki są odporne na pożeranie oilu?? bo nie chciał bym żeby spotkało mnie coś nie przyjemniego;p wiem że to niby jest VW ale wole zapytać ;p

Odpowiedz
avatar andre44
2 2

silniki 1.8 i 1.8T lubią trochę więcej oleju niż inne wersje silnikowe ale TTTM (ten typ tak ma) więc nie ma co się odstraszać, dobrze znoszą również LPG ale jeżeli kupisz auto jeszcze na oryginalnych cewkach to szykuj się na wymianę bo lubią paść przy wyższym przebiegu

Odpowiedz
avatar Vagowiec
0 0

Hmmm no w sumie jest to silnik Volkswagena, no ale skoro kolega mówi że "TTTM" no to spoko, a jeździ ktoś może z was na co dzień jednostka 1.6 16V?? ja miałem jakoś raz przyjemność przemieszczać się trochę Leosiem z tym silnikiem i moje zdziwienie było prost proporcjonalnie wielkie do siły drzemiącej w tym silniku, ale chodzi mi o też miedzy innymi żłopanie oleju ;p awaryjność no w sumie drogi w naprawach nie będzie ;p chociaż to nie jest stara B3-ójka gdzie większość części można kupić za 15zł ;p

Odpowiedz
avatar JaJo
1 1

Jak chcesz brać to nie 1.8T lepsze 1,9TDI mniejsze koszty . 1.8 ma niby te 150 km lecz awaryjne to jest . Turbo pada

Odpowiedz
avatar Vagowiec
0 0

Hmm myślałem o TDI ale miałem jednego STRUPA 1.9 TD 75KM to nie chce więcej diesla widzieć na oczy... Nie wiem czemu ale wolę benzynkę, ewentualnie zapodać jej podtlenek LPG

Odpowiedz
avatar klima
0 0

Ja mam 1.6 16v. Szczerze Ci powiem, że w 1.6 jest trochę lipna skrzynia i zawieszenie silnika przez co czuć drgania na lewarku zmiany biegów, no ale nie wszystkim to przeszkadza. Ja teraz bym brał 1.8, ewentualnie 1.8T :)

Odpowiedz
avatar bartez
0 0

Ciekawe leon ma silniki jak a3 z tego co wiem tak samo zawieszenie. I w a3 nie ma żadnych drgań na drążku. Co do 1.6 taie części ale jednak spalanie nie wiele mniejsze jak 1.8. Też bym szukał 1.8 bez turbo w gazie.

Odpowiedz
avatar Vagowiec
0 0

No właśnie powiem ci że też to w tamtym Leośku zauważyłem, i jeszcze jedno przykuło moją uwagę to, to ze przy dynamicznym ruszaniu nie da się szybko zmienić biegu z pierwszego na drugi, po prostu nie wchodzi no ale cóż, jak na moje oko jest czym jechać jak na 1.6. A teraz kolego bartez, w Audi A3 był montowany silnik 1.6 SR który miał tylko i jedynie osiem zaworów, niby w Leonie też był montowany no ale nie jest ich widzę dużo na rynku, w A3 nie spotałem nigdy silnika 1.6 16V a jak na moje okno to całkiem inne motury :)

Odpowiedz
Udostępnij