Zastanawiam się nad kupnem tego modelu ze silnikiem 1.8L.Jakieś zalety wady? Słyszałem, że silnik wraz ze skrzynią potrafią przysporzyć wielu problemów, to prawda?Jak wygląda eksploatacja na LPG?
Jak już szukaj małej szóstki 2.0 spalanie identyczne a silnik o niebo lepszy skrzynia pancerna i żadnych kłopotów z lpg części tanie.
Teraz minusy dokładnie sprawdzić progi zwłaszcza przy korkach od lewarka i kielichy tylnych amortyzatorów bo potrafią wpaść do bagażnika.
Podstawa to oryginał bez stożków strumienic czy tłumików basowych.
Sam teraz wracam do tego modelu bo lepiej mi się jeździło niż teraźniejszym e39 540i
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 września 2013 o 18:23
Nie rozumiem tylko Tych minusów tutaj...człowiek ma pytanie, problem i zamiast pomóc lub po prostu zignorować to "turbodziurują", no ludzie... :Przepraszam, że nie w temacie :)
Wujek ma e36 1.8 i silnik ten jest też pancerny samochód ma 23 lata i przy skrzyni nigdy nie było nic robione i działa świetnie , jedynie co się psuje przy silniku to osprzęt i to rzadko :)
E36 znam od podszewki. 1.8? ale jaki? w tym modelu były 3 silniki 1.8 M40, M42 czy M43. M40 jest to jednostka z początków produkcji zaczerpnięta z e30, posiada rozrząd na pasku u tradycyjny rozdzielacz zapłonu, M42 jest to bardzo udany silnik z rozrządem na łańcuchu. Posiada dwa wałki rozrządu i jego moc oscyluje w granicach 140km. M43 jest to jednostka z rozrządem na łańchu i noweszej generacji zapłonem. Silnik jest bardzo wytrzymały. Mała szóstka owsem daje większy zapas mocy oraz frajdę z jazdy. Jednak cena 1.8 może być dużo niższa. Obecnie jeżdże E36 1.8 m43 w Touringu z sekwencyjnym gazem Landi Renzo. spalanie przy szybkiej jedzie(140-180) mieści się w granicach 12l gazu. Osobiście uważam, że auta nadają się do gazu, jednak jeżeli chcesz kupić auto z gazem zwróciłbym uwagę na rodzaj instalacji(tylko sekwencja), oraz producentów podzespołów. Pozdrawiam
ja osobiście 2.8 w gazie i spala mi przy oszczędnej jezdzie 10-11 gazu, oczywiście jak chcę pobujać się agresywniej od świateł do świateł to spali i 14, wczesniej miałem 1,8 iS tez w gazie sekwencji miała zrobione ponad 300tys i dalej bym nią jezdził tylko podłuznice sie posypały
Pozdro dla wszystkich
Jak już szukaj małej szóstki 2.0 spalanie identyczne a silnik o niebo lepszy skrzynia pancerna i żadnych kłopotów z lpg części tanie. Teraz minusy dokładnie sprawdzić progi zwłaszcza przy korkach od lewarka i kielichy tylnych amortyzatorów bo potrafią wpaść do bagażnika. Podstawa to oryginał bez stożków strumienic czy tłumików basowych. Sam teraz wracam do tego modelu bo lepiej mi się jeździło niż teraźniejszym e39 540i
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 września 2013 o 18:23
A wiesz może jak wygląda sytuacja z silnikiem 1.6 ???
OdpowiedzDokładnie to samo chciałem napisać bierz 2,0
OdpowiedzNie rozumiem tylko Tych minusów tutaj...człowiek ma pytanie, problem i zamiast pomóc lub po prostu zignorować to "turbodziurują", no ludzie... :Przepraszam, że nie w temacie :)
Odpowiedznajwidoczniej niektórym to przeszkadza ... bo "oni" sa zawsze wszechwiedzacy i nigdy nie zadawaja pytan
OdpowiedzWujek ma e36 1.8 i silnik ten jest też pancerny samochód ma 23 lata i przy skrzyni nigdy nie było nic robione i działa świetnie , jedynie co się psuje przy silniku to osprzęt i to rzadko :)
OdpowiedzJeśli masz hajs to tylko 6 cylindrów, ew 1.8is, które jest cięzko dorwać. Zdecydowanie NIE do gazu, chyba, że stare 1.6 które nadaje się do dobicia.
OdpowiedzE36 znam od podszewki. 1.8? ale jaki? w tym modelu były 3 silniki 1.8 M40, M42 czy M43. M40 jest to jednostka z początków produkcji zaczerpnięta z e30, posiada rozrząd na pasku u tradycyjny rozdzielacz zapłonu, M42 jest to bardzo udany silnik z rozrządem na łańcuchu. Posiada dwa wałki rozrządu i jego moc oscyluje w granicach 140km. M43 jest to jednostka z rozrządem na łańchu i noweszej generacji zapłonem. Silnik jest bardzo wytrzymały. Mała szóstka owsem daje większy zapas mocy oraz frajdę z jazdy. Jednak cena 1.8 może być dużo niższa. Obecnie jeżdże E36 1.8 m43 w Touringu z sekwencyjnym gazem Landi Renzo. spalanie przy szybkiej jedzie(140-180) mieści się w granicach 12l gazu. Osobiście uważam, że auta nadają się do gazu, jednak jeżeli chcesz kupić auto z gazem zwróciłbym uwagę na rodzaj instalacji(tylko sekwencja), oraz producentów podzespołów. Pozdrawiam
Odpowiedzja osobiście 2.8 w gazie i spala mi przy oszczędnej jezdzie 10-11 gazu, oczywiście jak chcę pobujać się agresywniej od świateł do świateł to spali i 14, wczesniej miałem 1,8 iS tez w gazie sekwencji miała zrobione ponad 300tys i dalej bym nią jezdził tylko podłuznice sie posypały Pozdro dla wszystkich
Odpowiedz