AUDI A3 '99 1.9 TDI 110 KM
Planuję zakup pierwszego samochodu i słyszałem o nim dużo dobrego plus to, że kocham AUDI. Jednak chcę spytać was, czy auto rzeczywiście jest takie niezawodne? Czy nadaje się jako pierwszy samochód i czy utrzymanie nie jest za drogie?
by
SKON1992
Na pierwsze auto to swietny wybor... Jednostka napedowa (jak to 1.9tdi) niezawodna i bardzo dynamiczna ... blachy ocynkowane (jak nie bita to nie rdzewieje)
OdpowiedzJeżeli chodzi o 1.9tdi to chyba najlepsze silniki pod względem niezawodności i przede wszystkim spalania, bo można nawet poniżej 5l zejść na trasie. Mocy też mu pewnie nie brakuje, bo 110KM na taki mały samochód to dużo. Ja w swoim Polo (IV) mam 64KM i szybko zaczęło brakować tej mocy. Planuję kupić A3 ale w wersji po lifcie i o mocy 130KM ;)
OdpowiedzHeh nie ma to jak 130 KM :) ale w sumie mi auto potrzebne ekonomiczne do jazdy po mieście i w trasy, a wiem, że właśnie jego spalanie jest bardzo dobre. P.S. Dzięki za odpowiedzi.
OdpowiedzOdradzam wersję z automatem. Jest po prostu do dupy (nie wiem czy w tym silniku jest automat).
Odpowiedzsorry ale to auto to dno i wodorosty zrobione z mchu i paproci. jedyna opcja to 1.9 TDI ale srebrny niemapowany bendzyny sypia sie jak piasek na pustyni zreszta czego oczekiwac po przeklepanym golfie. chesz dobre auto niezawodne to mazda 323 toyota corrola ale nie vvti pierwsza generacja avansis 2.0 TD albo 1.6 bendzyna polecam goronco nieprawdza ze czesci drogie (sa tansze nisz zamieniki niemieckich i starczaja na 10X dlurzej i potrzebujesz ich 10X mniej)
OdpowiedzNa początek poleciłbym nauczyć się ortografii, a później komentować :) Audi to bardzo dobre auto. Posiadam już ponad 2 lata i nie ma z nią żadnych większych problemów. :) Pozdrawiam :)
OdpowiedzPosiadam audi a3 i powiem tak,A3 NIE jest w ocynku. Problem z rdzą jest tylko na dolnej części drzwi i czasem na dachu przy listwach. Jestem fanem japonców i gadanie ,że 10 x lepsze jest ściemą. Części tanie jak do golfa skody leona itp. Ja bym polecał 1.8 w gazie bez turbiny.
OdpowiedzWitam. Miałem dokładnie taki model i niestety byłem zmuszony sprzedać. Naprawiłem chyba wszystko co tylko możliwe (turbina, koło dwumasowe, sprzęgło, klimatyzacja, elektryka drzwi, okien, wycieraczek, radio, rdza na progach i drzwiach) a i tak było mało. Przebieg nie 190 tyś lecz 305. Morał z tego taki, że jak masz kasę na egzemplarz z górnej półki cenowej to i tak trzeba dokładnie sprawdzić w stacji, jeżeli liczysz na to że kupisz tanio i coś tam będzie do naprawy to w ogóle sobie daruj. Lepiej celuj w Golf IV, Leon I lub jak koledzy pisali Japońce z tamtych lat. Ku przestrodze.
OdpowiedzNa pierwszy samochód to dobra opcja, znajomy ma taką 99' 1.9TDI, silnik to porządna jednostka, samochód jest bardzo dynamiczny i na początek te 110 koni Ci w zupełności wystarczy, jeżeli kupisz dobry egzemplarz i będziesz o niego dbać, nie musisz się martwić że gdzieś nie dojedziesz i na pewno odwdzięczy Ci się niezawodnością.
OdpowiedzJa posiadam wersje 1.6 w gazie 101 ps. 300km robie za 62 zł, przy tych wersjach silnikowych masz zwykle sprzego zadne dwumasy ktore kosztuja krocie, u mnie dwa babelki rdzy sa przy listwie dachu jak u wiekszosci a3. Zawieszenie jest proste jak mlotek sam tam wszystko powymieniasz w razie awarii. Ja osobiscie diesla bym odradzal poniewaz moim zdaniem 15 letni TDI z ogromnym przebiegiem = koszty podczas zimy i zastanawianie sie czy aby przy mocnych mrozach odpali.
Odpowiedz