Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

LoCost. Polskie prawo, a rejestracja.

Panowie i Panie od jakiegoś czasu buduje replikę Lotus-a 7, doszły mnie słuchy, że zmieniły się przepisy co do rejestracji pojazdów typu SAM. Niestety z tego co się dowiedziałem na dzień dzisiejszy nie mam możliwości rejestracji samoróbki po nowelizacji z 22.06.13. Czy komuś się udało lub wie jak to zrobić, czy zostaje zrezygnować czy mieć nadzieje?
by Dzikuss111
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar makkay92
1 1

Sam chciałbym wiedzieć. Też buduje samochód typu sam i mam nadzieje że do czasu zakończenia projektu wszystko będzie jasne z tą rejestracją bo jak na razie to jeden wielki haos tz. nikt nic nie wie

Odpowiedz
avatar Dzikuss111
0 0

Z tego co się dowiedziałem, pomijając fakt że na każdą cześć musimy mieć homologacje, silnik musi spełniać normę euro5 od 2014r euro6. Następnie trzeba pisać do ministra transportu o nadanie numerów identyfikacyjnych a po tym holować auto do warszawy na specjalistyczne badania techniczne w ITS, PIMOT. to dopiero początek lecz koszty już przekraczają wartość pracy i kasy wsadzonej w projekt, i co dalej ??

Odpowiedz
avatar Dziobek
0 0

jeśli chodzi o przyczepy samoróbki to można kupić za grosze starą zarejstrowaną i przespawać tabliczkę, tylko jakiś znajomy by się przydał diagnosta ;). jeśli chodzi o samochody to też coś w tym stylu,

Odpowiedz
avatar matiqq
3 3

głośniej kuźwa to pisz... Chodzi o legalne sposoby.

Odpowiedz
avatar CrazyMechatronik
0 0

Nie tak głośno, bo będę miał konkurencje podczas szukania tabliczek

Odpowiedz
avatar the_demi
-1 1

na pierwszy rzut oka pomyslalem "caterham", wiec moze pokombinujcie na angielskich zlomowiskach i zrobice z sam'a caterham'a metoda Dziobka...

Odpowiedz
avatar czlowiekzblizna
0 0

Jest tez bodajże możliwość rejestracji ''na unikat''

Odpowiedz
Udostępnij