LoCost. Polskie prawo, a rejestracja.
Panowie i Panie od jakiegoś czasu buduje replikę Lotus-a 7, doszły mnie słuchy, że zmieniły się przepisy co do rejestracji pojazdów typu SAM. Niestety z tego co się dowiedziałem na dzień dzisiejszy nie mam możliwości rejestracji samoróbki po nowelizacji z 22.06.13. Czy komuś się udało lub wie jak to zrobić, czy zostaje zrezygnować czy mieć nadzieje?
by
Dzikuss111
Sam chciałbym wiedzieć. Też buduje samochód typu sam i mam nadzieje że do czasu zakończenia projektu wszystko będzie jasne z tą rejestracją bo jak na razie to jeden wielki haos tz. nikt nic nie wie
OdpowiedzZ tego co się dowiedziałem, pomijając fakt że na każdą cześć musimy mieć homologacje, silnik musi spełniać normę euro5 od 2014r euro6. Następnie trzeba pisać do ministra transportu o nadanie numerów identyfikacyjnych a po tym holować auto do warszawy na specjalistyczne badania techniczne w ITS, PIMOT. to dopiero początek lecz koszty już przekraczają wartość pracy i kasy wsadzonej w projekt, i co dalej ??
Odpowiedzjeśli chodzi o przyczepy samoróbki to można kupić za grosze starą zarejstrowaną i przespawać tabliczkę, tylko jakiś znajomy by się przydał diagnosta ;). jeśli chodzi o samochody to też coś w tym stylu,
Odpowiedzgłośniej kuźwa to pisz... Chodzi o legalne sposoby.
OdpowiedzNie tak głośno, bo będę miał konkurencje podczas szukania tabliczek
Odpowiedzna pierwszy rzut oka pomyslalem "caterham", wiec moze pokombinujcie na angielskich zlomowiskach i zrobice z sam'a caterham'a metoda Dziobka...
Odpowiedzznalazłem na allegro takie ogłoszenie . może oni coś poradzą .. http://otomoto.pl/audi-a4-rejestracje-anglik-papiery-de-C30489332.html
OdpowiedzJest tez bodajże możliwość rejestracji ''na unikat''
Odpowiedz