Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    Volkswagen ID. 7 to więcej niż elektryczny Passat czy Arteon. Volkswagen ID. 7 jest od Passata i Arteona minimalnie większy, ale ma przede wszystkim o dobre 13-14 cm dłuższy rozstaw osi niż modele z tradycyjnym napędem. W podłodze schowany jest akumulator trakcyjny o pojemności 77 kWh netto - ten sam, co w ID. 3. Ale w ID. 3 to ten opcjonalny większy akumulator, a w ID. 7 podstawowy. Docelowo pojawi się też wersja z akumulatorem o pojemności 86 kWh i zasięgiem WLTP do 700 km.
    18 maja 2024, 3:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Film o działaniu i podzespołach pojazdu elektrycznego
    25 listopada 2023, 22:41 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Youtube

    16 lipca 2023, 23:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 grudnia 2022, 3:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oczywiście w pełni elektryczny.
    29 października 2022, 1:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rimac Concept One – Elektryczny hipersamochód produkowany przez chorwacką markę Rimac w latach 2013-2014. We wrześniu 2011 roku podczas wystawy samochodowej IAA w niemieckim Frankfurcie nad Menem powstałe dwa lata wcześniej przedsiębiorstwo Rimac Automobili przedstawiło swój pierwszy samodzielnie zbudowany od podstaw Concept One. Wyczynowy pojazd był pierwszym w historii hipersamochodem o napędzie w pełni elektrycznym, stanowiącym alternatywę dla produktów konkurencji, skoncentrowanej wówczas na konwencjonalnych, spalinowych napędach. Za projektem stylistycznym stoi austriacki stylista Adriano Mudri, który nadał pojazdowi charakterystyczne, muskularne proporcje z trójbryłowym nadwoziem o wysuniętym, szpiczastym przodzie. Napęd samochodu stanowi elektryczny układ charakteryzujący się silnikiem o mocy 1088 KM i momencie obrotowym 3796 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy. Napęd Concept One współtworzy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który dzięki pojemności 82 kWh, według deklaracji producenta, ma pozwalać na przejechanie na jednym ładowaniu ok. 600 kilometrów, lecz według późniejszych pomiarów realny zasięg wynosi jednak 330 kilometrów.
    Elektryczny hipersamochód produkowany przez chorwacką markę Rimac w latach 2013-2014. We wrześniu 2011 roku podczas wystawy samochodowej IAA w niemieckim Frankfurcie nad Menem powstałe dwa lata wcześniej przedsiębiorstwo Rimac Automobili przedstawiło swój pierwszy samodzielnie zbudowany od podstaw Concept One. Wyczynowy pojazd był pierwszym w historii hipersamochodem o napędzie w pełni elektrycznym, stanowiącym alternatywę dla produktów konkurencji, skoncentrowanej wówczas na konwencjonalnych, spalinowych napędach. Za projektem stylistycznym stoi austriacki stylista Adriano Mudri, który nadał pojazdowi charakterystyczne, muskularne proporcje z trójbryłowym nadwoziem o wysuniętym, szpiczastym przodzie. Napęd samochodu stanowi elektryczny układ charakteryzujący się silnikiem o mocy 1088 KM i momencie obrotowym 3796 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 305 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy. Napęd Concept One współtworzy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który dzięki pojemności 82 kWh, według deklaracji producenta, ma pozwalać na przejechanie na jednym ładowaniu ok. 600 kilometrów, lecz według późniejszych pomiarów realny zasięg wynosi jednak 330 kilometrów.
    31 sierpnia 2022, 20:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    59-latek jechał po drodze ekspresowej S17 Lublin-Warszawa na wózku inwalidzkim. Dzięki szybkiej reakcji operatora Centrum Zarządzania Ruchem GDDKiA oraz policjantów nie doszło do tragedii.
    Wczoraj po południu dyżurny puławskiej komendy został zaalarmowany przez kierowców, że drogą ekspresową S17 w kierunku Lublina jedzie mężczyzna na wózku inwalidzkim.
    Policjanci natychmiast pojechali na miejsce. Po przejechaniu około kilometra od wjazdu na drogę ekspresowa zauważyli opisywanego mężczyznę i elektryczny sprzęt, jakim się poruszał. Jego kierowca nie trzymał prostego toru. Po zatrzymaniu go do kontroli okazało się, że nie tylko stworzył zagrożenie w ruchu drogowym, ale był też nietrzeźwy.
    Badanie wykazało, że 59-letni mieszkaniec gminy Żyrzyn miał w organizmie ponad trzy promile alkoholu.
    Jak się tłumaczył, chciał tylko wrócić do domu. Najwyraźniej działanie alkoholu sprawiło, że… trafił na „niewłaściwą drogę”.
    Mężczyzna razem ze sprzętem został przewieziony do miejsca zamieszkania. Za stworzenie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym grozi mu kara do 5000 zł grzywny.
    27 sierpnia 2022, 0:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym odcinku eCaroSerii sprawdzamy najmocniejszą odmianę Forda Mustanga Mach-E GT. Czy dorównuje Mustangowi z silnikiem V8 5.0 w wersji Mach1?
    10 sierpnia 2022, 14:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj