Wszelkie wloty i wyloty powietrza nie są atrapami. Służą do docisku aerodynamicznego, lub do przewietrzana hamulców.
Wloty powietrza na masce ułatwiają przewietrzanie komory silnika.
Tu na przykład wylot powietrza z nadkola i komory silnika.
A skoro podjąłem tematu silnika, to ma on pojemość 1.6 litra, trzy cylindry i moc... 304 KM. Co w połączeniu z napędem na 4 koła oraz manualną skrzynią biegów będzie odpowiadać za naprawdę niesamowite doznania za kierownicą i za bardzo fajne przyspieszenia (szacuje się, że 0-100 ten samochód będzie osiągać w mniej niż 5 sekund)
Napęd na cztery koła GR-FOUR wykorzystuje elektroniczne sprzęgło wielopłytkowe, które pozwala zmieniać ustawienia rozdziału mocy między przednią i tylną oś. Do wyboru odpowiednich ustawień służy selektor trybów jazdy 4WD. Oprócz tego GR Corolla daje możliwość wyboru trybów jazdy za pomocą selektora Drive, które kontroluje sposób reagowania samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia, ruchy kierownicy i inne działania kierowcy, aby dać większe możliwości ustawień zgodnie z preferencjami kierowcy i warunkami jazdy.
W aucie zamontowano dźwignię zmiany biegów o krótkim skoku, która zapewnia naturalną obsługę po opuszczeniu ramienia z kierownicy, umożliwiając szybką zmianę biegów (tak zwany Short Shifter). Ręczny (mechaniczny!!!) hamulec postojowy daje lepszą kontrolę nad pojazdem, również podczas driftu. Na tablicy rozdzielczej pojawił się nowy wyświetlacz TFT opracowany specjalnie dla modeli GR. Do tej pory wyświetlacz był jedynie na środku tablicy wskaźników, a obrotomierz, wskaźnik ilości paliwa i temperatury były analogowe.
GR Corolla powstała dzięki determinacji Akio Toyody, prezydenta Toyoty i entuzjasty sportów motorowych, znanego również jako Morizo, aby powrócić do tradycji Corolli jako zachwycającego auta sportowego.
Na koniec zła wiadomość. Nie będzie dostępna w Europie...